Sköna söndag

Jaha..söndag då..ännu en slappardag med andra ord. Igår var det au pair möte på dagen. Var inte så mycket folk så mötet gick ganska snabbt. Knallade hem och tog en powernap för på kvällen var det dags för 50-års fest. God mat och gott vin. Vinet blev det inte så mycket med så jag mår prima idag. Jag överlät supandet till "gamlingarna". och det tillfället tog de verkligen*S* hehe..vissa är ju värre än ungdomar.

Missade M-festivalen..men jag lever ju tydligen idag ändå*S* Hade tänkt att inte kolla några tidningar, text-tv eller hemsidor för att inte veta vem som vann innan jag kollar reprisen idag..men så sa de det på nyheterna. Men jag måste kolla ändå..mest för att se Björn ;) Hoppas bara att Charlotte använder mindre mängd smink när hon ska represnetera oss ute i stora vida världen. Hon ser för jä...ig ut. More natural please.

Resten av dagen ska jag göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt. Njuta av det fina vädret kanske :)

*kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0