Perfect



Jag beundrar de människor som hela tiden, närsomhelst och varsomhelst ser helt perfekta och ordning gjorda ut. Eller beundrar..jag fattar inte hur de orkar. Det är glansigt hår, snygga kläder och perfect lagd NEUTRAL make up (naturligtvis). Jag vill oxå se perfekt ut..fast inte så att det ser ut som att jag stått framför spegeln i 3 timmar...utan så där slarvigt, snyggt ordning gjord. varför gör jag inte det? Jo...för att jag orkar inte. Är det inte jääävligt gött att bara sunka iblandoch gå runt i slitna jeans och t-shirt , utan smink och otvättat hår. Då uppskattar man de gånger man ska vara "fin" mycket mer..intalar jag mig. Men jag kommer fortfarande störa mig på alla på stan som ser ut som de ska på krogen fast klockan bara är 11.45. Och lite avis kommer jag nog vara. Trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0