Drunken man


Sitter hemma i soffan nu efter att ha firat FBK:s hemmaseger mot "Klubben". Skönt som tusan..varför har de inte spelat så här innan. NU vaknar de till.Jaja...bättre sent än aldrig..nu får de se till att vinna två matcher i den där chokladasken.

Sitter mest och väntar på att syrran ska logga in så jag kan skicka över en rolig fil till henne. Satt på puben och drack lite vin och väntade på vår buss hem..utanför ställer sig en äldre herre och ska ta på sig jackan. Bara det att han tar på sig jackan upp och ner. Jag har det på film*S*. Inte ögoblicket när han tar på sig jackan men just när han inser att han satt på sig den fel..och sen ska han av med den..vända rätt och på med den igen.När den väl sitter på plats gör han tummen opp. Klockrent!

Nu messade syrran att hon inte orkar logga in. Så jag kan gå och sova då..ska se om jag kan läsa lite i min nya bok.

Jag ska tydligen coachas nu för tiden oxå. Det ska bli intressant. Vi får se hur det går. det kan ju inte blir värre.

*söv gött*

Kommentarer
Postat av: M

Haha, det skulle jag vilja se!
Hoppas du har det bättre...Det tar tid men ngn gng måste man ju börja se ljuset i slutet av tunneln, eller? Ha en superbra lördag!

2008-03-29 @ 09:22:28
URL: http://tant-m.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0