Dagen som gått


Nu ska jag gå och sova. Min sömn är inte vad den brukar..ligger och vänder och vrider på mig..tänker hit och dit FORTFARANDE. Give up alreday! 
Idag jobbade jag 07.00-16.30..var som ett lik när jag kom hem. Orkade inte stanna till vid ICA på vägen hem och hämta mina gympaskor jag beställt. Det får bli morgondagens projekt. Annars har jag inte gjort mycket idag.

Dagens höjdpunkt var väl FBK vinst mot Frölunda..härligt härligt. Bra match. Hoppas de kan avgöra i Frölundaborg på torsdag. Det är ju dags att guldet kommer hem..även om det är långt dit än :)

Har kollat på en snyftarfilm nu.."August Rush" med en av mina favvo skådisar, Keri Russell..ni vet Felicity. Se den..om ni gillar snyftslut.

Nej nu ska jag lägga mig i mitt tomma sovrum och läsa innan jag slår ihop mina ljusblå. Och den som ringer och väcker mig imorrn ska jag ....ja...skit samma
Sov gott allihopa *kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0