Summering



Just vaknat. Trött som ett as. ÄNTLIGEN ledig! Ska handla midsommar mat. Packa. Ta en kall öl ikväll. Göra inpackning och ansiktsmask.

Ja..det va väl en summering av mitt tillstång. Kecka är sleten. 70 timmar på 6 dagar..det sliter. Har väl inte varit den mest sociala tjej på några dagar. Men det blir så. Men nu ska jag va ledig, ser fram emot midsommar i stugan och bara slappa och ha det gött. Det blir grilla på fredag, VIN, femkamp och spel. På lördagen blir det självklart pizza på Chaplin inne i Arvika. Tadition :) Sen grilla på kvällen igen :) Jag hade ju hoppats på bättre väder men bikinin åker ner ändå utifall solen tittar fram.

Nu ska jag titta på Våra bästa år.. jag veeeet..det är kasst..men måste titta ändå *S* Sjukt!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hoppas midsommar blir fin med käk, alkohol osv :)

2008-06-19 @ 17:01:26
URL: http://iamveryhappysopleasehurtme.blogg.se/
Postat av: Kecka

Detsamma tjejen!

2008-06-19 @ 17:25:23
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0