Soft dag



Idag vaknade jag runt 14.30. Har sovit som en prinsessa :) Förrutom att det låter för jävligt från hamnen..vet inte vad de gör. Men jag puschade bort det ljudet. Eller så smalt det samman med min dröm där jag körde rally.
Jag bjöds på lunch av Mattias på Maché. Det va smarrans det. Sen drog vi ett varv på stan. Jag orkade inte kolla så mycket. Lyckades få med mig ett par nya svarta leggings hem eftersom jag hittade hål på insidan låret på de gamla i onsdags. SÅ full var jag inte i alla fall så jag inte fattar att jag har trasiga kläder på mig*S*

Jag har börjat kolla på "What happens i Vegas" med Cameron Diaz och Ashton Kutcher. Och det måste va en väldigt rolig (NOT) svensk som gjort översättningen. Jag vet inte om han/hon vill vara rolig eller om han/hon helt enkelt är jävligt kass på engelska. Ex:
 
"Såna that you and I normally spöar"

" I am one happy snubbe"

" The samlags are great"

" Stick away now!"

Ja ni fattar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0