So far




Jag borde va som ett lik med tanke på att jag jobbat 40 timmar på 3 dagar..men jag känner mig rätt sjysst ändå. Jag kom hem strax efter 7 imorse..tänkte inte gå och sova direkt utan gjorde frulle och lade mig i soffan med täcke och kudde för att kolla på "The Spiderwick Chronicles". Efter ca 30 min sov jag som en stock. Vaknade efter några timmar och kollade klart filmen. Den va bra..lite sagofilm så där..ni vet..där tomatsås är enda vapnet mot goblins och där man måste mata Timbletack med honung för att han ska hålla sig lugn.

Jag är sjukt sugen på vin just nu. Läst bloggar om alla som varit ute och haft kul i helgen. FUSKIGT!!! Men men..nästa helg är det jag som rumlar runt på en gräsmattan i Gunnarskog och pimplar vin ur en bag in box :) I can't wait!

Jag är: Sugen på IKEA
Jag borde: diska och hämta mina leggings hos Loysan
Jag önskar: jag hade varit på "Where the action is" i helgen
Jag ska: binda fast grannbarnen vid trädet här ute om de inte slutar slå med pinnar på trappräcket i trapphuset.
Jag vill: Ha tillbaka det där fina vädret
Dagens tanke: Vad gör du nu för tiden? Varför. hör du aldr....ja ni vet... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0