Slut på det roliga



Idag var sista kalaset. Mamma med sambo, syster med sambo, pappa med sambo och så lillebror och mormor var här och åt tacopaj, sallad, kladdkaka, bullar och mockarutor mm. Fick en hylla av syster och Patrik som jag ska ha på badrummet. Får se om jag orkar montera ihop den sen.

Har jobbat inatt och inte sovit nåt sen jag gick av kl 07.00. Drog hem och tvättade på en gång och började sätta igång med pajande och bakande. Men det va kul. och pajen vart god. Det trodde jag inte den skulle bli.

Så här mysigt hade vi det på kalset. Finns det hjärterum så finns det stjärterum :) Observera det blå Lypsylet på bordet. *S* Som ett smäck!




Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla fotbolls EM och kanske sova en blund. Får se om jag orkar gå på fest men är LITE trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0