Shopping



Idag har jag spenderat ett par timmar på stan. Ska ju ha kalas i helgen så jag fxar och dolar lite. Borde städa här hemma oxå ser jag :S. På vägen ner till stan mötte jag tre ungdomar. Alla 3 klädda i svarta VARMA, tjocka kläder, stora kängor, ring i öra, näsa och läpp och svart rufsigt hår. Alla sippade på varsin ponköl och läste tidningen "Kyrknytt". Det va en syn det :)

Jag fyndade lite på stan oxå. Letade efter nåt att köpa för mitt presentkort på Åhlens. Ville ha en klänning men hittade ingen. Ska nog köpa nåt till hemmet istället. Jag hittade två klänningar på Gina. En blommig och en randig. Det slank även med en topp på rean inne på Lindex.

Nu ska jag steka fläskfile! Till det blir det potatissallad från Nästgårds :)



image121

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0