Lyckad fest



Gårdagens 30 års fest vart jättelyckad. Jag hade dret kul rent ut sagt. God mat, god dryck, goda vänner och fina presenter. Tack alla!!
Vi höll på rätt länge*S* Tror jag va hemma runt halv 6 :) Men så ska det ju vara. Ska bli kul att se alla kort som togs igår. Vet att jag klängde på ett staket..med blomma och frigolit i munnen med en snöskyffel i högsta hugg. Ja ni hör ju vilken nivårdet låg på *S*
Jag skulle lära mig pardans oxå av vår expert Göran. Det gick väl så där. Jag är så ruskigt dålig på pardans. Jag vill lära mig.

Jag vet inte vad jag tänkte när jag sa ja till att jobba inatt dock. Men det va väl pengasuget som spelade in. Tur man inte är bakis då..är mest slö och trött. Ska slänga i mig lite mat och sen lägga mig på soffan och slappa.


image103

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för en superbra kväll! Extra plus för pannacottan! :)

2008-06-01 @ 20:49:17
URL: http://sofiastikerad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0