Just nu..



...lallar jag runt här hemma i myskläder, smuttar på en kall Mariestads och plockar och dolar. Mitt köksbord ser ut som värsta kontoret. Papper överallt.
Jag va nere på Plaza idag och höll i ett informationsmöte för blivande au pairer. Jag tror de provtestade Dj-båset inför Sommar Plaza premiären mitt under mötet för helt plötsligt dunkade till i väggarna av svängig dansmusik och vi diggade alla lite grann. Mötet gick bra som vanligt. Och jag snodde med lite karameller och typ 18 äpplen hem :)

Ingen fotboll idag? Är ju bara skit på Tv annars. Måste ladda hem nån bra film.

Vad gör ni då mina vänner? *kramen*

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det är ju Morden i Midsommer! Min favorit :) Och Håkan min drömman sjunger också.



Men jag har en trasig TV. Satsar på bad, vin och en bok istället. Kram

2008-06-24 @ 21:16:50
URL: http://iamveryhappysopleasehurtme.blogg.se/
Postat av: Kecka

åhh ja det är bra..men nu har jag ju missat början. KAN inte börja titta på ett asvnitt om jag inte sett det från början..nån tvångstanke jag harS Vin, bad och bok låter inga fel det heller :)

2008-06-24 @ 21:32:37
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0