GAAAAAAAAH!



Nu har jag kollat på skräckfilm. Enda sättet för mig att vakna till tror jag. Även om det är blanka dagen var det läskigt. Det ska ju alltid va lite scary musik så där och så PANG WAM BOOM..kommer den där läskiga japanska tjejen fram..självklart kritvit i facet och med nåt jävla nattlinne på sig. Jag sitter som vanligt och kikar mellan fingrarna för att inte få hjärtsnörp.

Det var för övrigt "Shutter" jag kollade. Och Jesus vad snygg Joshua Jackson blitt då..ni vet han Pacey Witter i Dawson's Creek. Inte för att han va dretful innan men det va nåt manligt över honom nu..ja..lite..det är ju fortfarande nåt Pacey-igt över honom *S*

Kommentarer
Postat av: Louise

Den mannen har blivit riktigt het

2008-06-23 @ 21:22:04
URL: http://mslolo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0