Fullt upp..näää



Det händer inte mkt här just nu. För jag JOBBAR! Trodde jag skulle få va ledig nån dag men nej då. Iväg och jobba natt måndag, tisdag och onsdag igen. Men sen ni..då ska Kecka fira midsommar. Då ska hon rumla runt på en gräsmattan "någonstans utanför Arvika "med en bag in box i famnen :)

Jag har sagt till mig själv att jag ska ut och gå min runda varje dag denna vecka. Idag orkar jag inte men jag BORDE verkligen. Det har ju slutat regna och åska oxå..och jag har sovit lite inför jobbet. Jag borde ut och sätta upp lappar inför mitt möte oxå. Det får bli morgondagens projekt.

Skit jag missar ju Sveriges match oxå. SABLAR!!! Får gå med radion i lurarna på jobbet...jag kommer inte höra ett enda larm*S* Tur vi är två som jobbar ;)

Kommentarer
Postat av: Em

Men va skriver du nu? Är inte Sverigematchen på onsdag???

2008-06-16 @ 16:33:22
Postat av: Kecka

det är måndag idag ja..du vet hur jag blir när jag jobbar nattS men jag missar den även på onsdag.

2008-06-16 @ 16:40:16
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0