Födelsedagen



Igår fyllde ju Keckan år och det firades! :) Först kom min lillebror hem till mig med paket. Jag fick en fin skål och en drink shaker. Det ska blandas drinkar här nu :). Sen cyklade vi ner till stan och mötte mamma, Jim, syster och Patrik. De hade bokat bord på stans nya libanesiska restarang Habibi. Där skålades det i skumpa och sen åt vi GOD mat. Jag kan verkligen rekommendera det stället. Jag fick fina presenter oxå. En digital kamera och en vinkaraff :) Precis vad jag ville ha! Tackarrrrr!
Sen gick vi till Score och bowlade..och JAG vann :) Men det var bara för att Patrik var skadad haha. Jag tog en del kort under kvällen men jag har inte läst i manualen hur man för över korten till datorn än. Men det kommer *S*

Nu ska jag snart ut i solen och ha det gött. Det ryktas om att det blir bad idag. Det va banne mig på tiden.


Kommentarer
Postat av: Louise

Det låter som en bra dag:) Jag vill också bada!

Ta ut minneskortet och sätt in i datorn bara. Så simpelt som det kan bli.

2008-06-04 @ 12:21:00
URL: http://mslolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0