Dagens rapport



Sicken seg natt. De här tre nätterna har hållt på i en vecka känns det som. MINST! Jag vill att det ska bli helg nu så jag får hinka Foot of Africa. Jag missar ju matchen ikväll oxå..satans skitskalle. Men jag tror Sverige vinner med 2-0. Zlatan och Elmander gör målen. eller kanske Henke..eller Petter Hansson..eller..ja skit samma..bollen ska in i kryllet.

Jag lurade med exet ner på stan innan. Skulle kolla in en kjol på Indiska..och den satt ju som ett smäck. Han va inne på Jack and Jones och köpte kläder för han hittade två 500-lappar i myntskålen som han totalt glömt bort. Varför gör jag aldrig så? Lägger stora sedlar nånstans och glömmer bort dom för en stund? Jaja..

Ikväll ska vi käka smörgårstårta på jobbet. MUMMA! Två av arbetskamraterna går på semester så vi ska ha lite mys.

Kommentarer
Postat av: Mia

2008-06-18 @ 21:14:04
Postat av: Mia

Ledsen att detta meddelande kommer i från mig.... (som annars INTE har nån koll på fotboll) MEN... du hade fel!!!!!



Hoppas annars att du har det bra.



Kram kram

2008-06-18 @ 21:17:10
URL: http://www.miapiafia.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0