Bad hairday



Det va inte så länge sen jag fixade mitt hår från blont till lite mörkare. Trivs jättebra i det. Jag trivdes som blond oxå men mycket jobb när den fina utväxten kommer fram. Som mörk är det lättare att själv slänga i en färg bara. Nu är jag inne på att göra nåt med håret igen. Men vad vet jag inte. Har funderat på page men nu har ju jag självlockigt hår som inte vill ligga som jag vill alltid. Sen vill jag att mitt hår ska växa väldigt fort så jag får se hur det blir när det är långt oxå. Funderar på att fixa till längderna lite själv bara. Ibland önskar jag att jag kunde a lugg..lite grann ialla fall.

Kan detta va dagens I-landsproblem? Ja..ett av dom i alla fall.


Förresten vill jag ha tips på några bra produkter som gör håret GLANSIGT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0