Food anyone??



Idag har jag sprungit runt på stan igen i jakt på klänning till L och J`s bröllop. Det blev den från Monki till slut. Vägrar ha en svart eller grå klänning. Det va typ det som fanns känns det som. Den blå klänningen på Ballroom som verkligen va perfekt men som vägrade sitta kvar på kroppen får någon annan glädjas över.

Sen var det kalas hos syster yster som fyller 28 idag, Stora tjejen :) När alla andra hade gått beställde vi familjepizza och skulle kolla film. I vanliga fall brukar det va syrran som somnar 15 min in i filmen men idag var det min tur. Har bara sovit 2 timmar idag efter natten så jag är lite sömnig. Men när jag går och lägger mig sen kommer jag säkert lika och vända och vrida mig i vanlig jävla ordning.

Om nån är hungrig finns det pizza kvar hos syrran och P. Ja löver!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej, nu finns det inte något kvar..För den åt Patrik upp till lunch idag....Sorry!

2008-07-18 @ 16:09:43
URL: http://jennyler.blogg.se/
Postat av: Kecka

Mähh! S

2008-07-18 @ 16:34:28
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0