Dresses for success



Det här med att hitta klänning till bröllop kan vara knivigt. Jag har just varit på stan och kollat runt. Jag har bestämt mig för att jag vill ha en tubklänning. För övrigt verkar affärerna redan lagt av med sommarkläder. Herregud vi är ju bara i juli. Det är bara svart, grått och vinrött vart jag än tittar. Jag hittad en klänning inne på Monki. Dock inte en tubtop men jag gillar färgen.



Men sen klampade Kecka in på Ballroom. Hittade en jättefin tubklänning i mörkblått. MEN..jag får inte slappna av i bröstkorgen för då åker den ner. Gud va jag önskar jag hade stora tuttar ibland. Ska prova den imorrn med en annan bh. Emma tyckte det kunde va ett litet partytrick att jag går och tappar klänningen på bröllopsfesten lite titt som tätt *S*

Ska kolla nätet nu och se om jag hittar någon fin klänning man kan beställa. Tips någon?

Kommentarer
Postat av: Maddi

Men du, du får inte sno uppmärksamheten från bruden! På vilken annan fest som helst hade det vart ok...

;)

2008-07-17 @ 09:14:02
URL: http://freyjas.blogspot.com
Postat av: V

FAN vad den klänningen är fin men nu tyvärr slut. Hör av dig om du får för dig att vilja sälja din så kanske jag är intresserad :)

2008-07-28 @ 21:11:59
URL: http://vickansfanclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0