Dokumet Kecka



Har just svullat i mig sista biten tacopaj och kollat filmen "Jumper". Sicken skit. Storyn va lite tunn. Och Rachel Bilson är en ruskigt dålig skådis. Ska nog ta mod till mig och kolla "Rec" nu.

Hegen har varit lugn annars. I fredags va jag nere och mötte lite folk på Harrys uteservering. Blev lite vin..och massa tjöt. Mest fotboll runt omkring mig av nån konstig anledning *S*. Och JAG har väl inte så mycket att tillge en diskussion i det ämnet kan tilläggas.

Igår hade jag en lugn och skön kväll för mig själv i soffan med lite chibba. Grannen under mig hade fest och JISSES vilken kräm han har i sin stereo. Jag märkte en extra vind i gardinen (inte BARA pga att fönstret va öppet) och spegeln inne på toan skallrade. Hade de spelat bra musik hade det ju varit ännu bättre.

Laddar inför veckan då det blir jobb och lite hemliga saker som jag inte kan skriva om här. Men när det roliga är över lovar jag att berätta.

Kommentarer
Postat av: Sniper-H

Jasså, fotboll du säger? vilka va det som diskutera detta tro? :-D

2008-07-07 @ 00:46:35
Postat av: Anonym

hmm...tror det va de där två tjejerna som kom och satte sig vid oss ;P

2008-07-07 @ 09:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0