BUSTED



När jag var till Konsum för att köpa lite att tugga på till filmen ikväll fick jag höra nåt kul En ganska ung pappa och hans son på typ 5 år gick runt och handlade. De skulle ha filmkväll hörde jag. Sonen fick plocka lite lösgodis så vi gick där bredvid varann och plockade lite. När killen va klar lade han påsen med godis i korgen och tittade upp på sin pappa och sa.
- Jag vill ha chips oxå.
-Nej det räcker med godis. Vi kan poppa popcorn hemma sen.

Kille blir sur och går och muttrar och tjatar om chipsen. Pappan säger hela tiden nej. Då kommer den. Den klockrena kommentaren.

-Om jag inte får chips så säger jag till mamma att du har börjat röka igen..i smyg.

Pappan tittar förvånat på sonen och säger.

- Ska du ha grillchips eller lättsaltade.

Så ska de tas föräldrarna :) Buss på!

Själv köpte jag skälvklart bårde godis och chips. Tänk om jag sitter där och bara har det ena och blir sugen på det andra. Hemska tanke!!!

Kommentarer
Postat av: Maddi

¤asgarvar¤ ytterligare en anledning att inte sluta röka! min lillebror körde utpressning på mig redan när jag var allt för ung och han en sådär 8 år yngre...

Rasmus skulle slakta mig!

:P

Kram!

2008-07-19 @ 23:05:56
Postat av: Rymdkatten

hahahahahahahahahaha!!!! Cool unge!

2008-07-20 @ 23:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0