Vickan

image13


Just kollat på "Kenny och vänner". Tyckte först att Kenny var den pinsamma..han är ju racerförare..inte programledare. Men idag vann nån annan priset. Vickan Silvstedt! Alltså människan ser bra ut..hon har verkligen gjorts sig ett namn..på både positiva och negativa sätt. Men måste hon prata sån svengelska???? Herregud! Jag stör mig! Alla andra svenskar som bott i Usa länge pratar ju inte så där. Ta Lena Olin, Lasse Hallström, Peter Stormare....they speak Swedish. Jag tror jag har samma hat kärlek för Vickan som jag har för Carolina Gynning..vet inte varför eller VAD jag gillar med henne. Känner lite för henne om utseendet som med Vickan Bekham..måste det vara så mycket hela tiden. Silvstedt är ju fin..vill se henne en dag hemma hos sig osminkad och i traing pants(ser ni..nu svenglar jag med..haha). Gillar bilderna som Vickan tog för Sisters..så naturlig och fin då..mer sånt!!!!

Idag hittade jag en jättefin klänning oxå..vill ha..men behöver inte. Varför hittade jag inte denna till nyår????Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Fridah

** aabsolut, :)

guuud vilken fin klänning! var hittade du den?

2008-01-22 @ 13:08:21
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0