Välkommen

Jaha..då har man börjat blogga..sa nån gång att jag inte skulle göra det. men nu har jag läst så många bra bloggar på sistone så jag får väl ta och testa..funkar det inte..ja då får jag väl lägga av då *S*

Hmm..vart börjar jag då? det är väl så där klassiskt att berätta vad man gjort ,sett och hört under dagen. Och vad har Kecka gjort..ja inte mkt. Jo..har varit på stan med lillebror och kollat kläder åt honom. Oj vilket bra smakråd jag är..han föll för nästan allt jag visade honom. Hoppas han blev nöjd! 
de kommer ju faan varenda månad! *grr*
Och sen så blir sömnen lidande..somnar ju inte förräns 2-3 på natten. Kan man inte stänga av hjärnan på nåt sätt när man ska sova. Jag ligger och tänker på de mest onödiga och oviktiga sakerna. Vänder och vrider mig..springer på toa (har norra Europas mest aktiva blåsa). Igår låg jag och Anders och pratade massa innan jag skulle läsa och sen sova. Vi diskuterade världsekonomin (hur VI tror den fungerar..vi vet NADA), Columbus "upptäckt" av "Nya Världen" och vad Allmänna arvsfonden egentligen är. Ni ser..jag borde ha somnat på en gång efter det..men NÄPP!

Imorrn får jag fint besök oxå :). Anders bestämde idag att han kommer hit. Förkyld och allt. men jag ska ta hand om honom ;) Ska bli så kul att träffa honom!

Åh ja..jag provade ett par jeans igår som har suttit FÖR tajt innan..de satt riktigt bra nu. Då gick Fröken Kecka och köpte lösgodis. Det var väl ett bra drag..PUCKO!!!! Men har ställt in skålen i skåpet nu!

Nu ska jag lägga mig och kolla vad det är för dret på TV:n

*kramis*

Kommentarer
Postat av: Linda

Wiieeee!! Go Kecka!!

2008-01-10 @ 22:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0