Ny kropp?

Vad är det med H&M och storlekar??Hämtade ett stort paket med kläder som syrran och jag beställt och gick glatt hem för att prova. Hade beställt en jättefin top..röd..storlek 36..som jag för övrigt inte tycker en sån stor storlek. Men jisses Amalia. Den satt okej över bysten men sen neråt var det bara ty, tyg och åter tyg. Tror bestämt det lagt till lite TYG till det. oxå. De kunde ha tagit halva denna topen och sytt en till. Samma sak med en del av de andra kläderna. Ska dock behålla en vit enkel top, vit munktröja,brun tunika och en grön top. 3 pack hipsters stannar hemma oxå.

Hittade för övrigt en assnygg väska på stan idag..vill HA! Och så hade de fått fina skor på Din SKo. Jag som ska snåla med min nästa lön :( Buhu!!

Måste ta en tur hem till Kga och hänga lite med E. va för länge sen nu. Vin, skvaller och Statt*S*

Nu ska jag kolla klart handbollen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0