Livet

Vaknade med en dålig känsla idag..vet inte varför. Sen bestämde jag mig. Ska fokusera på allt BRA som händer mig nu. Man bli ingen lycklig människa av att gå och fundera, analyser aoch tänka sönder allt. Mitt liv är ändå rätt bra nu :) när man tänker efter. Okej..har inget fast jobb, fula tapeter i kök och sovrum, ont om cash..men vad faan. Dä årner'shä!!! :)

Denna helgen har mest präglats av sport på Tv. Satt och hoppade och skrek när Björn Ferry vann skidskyttet igår. Och naturligtvis kom nån tår *S* Sen vart det sämre. Skulle inte vi vinna handbolls EM? Det kanske är lite väl optimistiskt men igår var killarna inge bra. Gör om, gör bättre.

Tänkte försöka ta mig till IKEA i veckan..måste köpa min hylla..ja ..den är ju inte MIN än men*S* Tänkte köpa denna bokyllan i svartbrunt. Passar till resten av min inredning i vardagsrummet.



Nu ska jag kolla när Sverige gör bort sig i skidskytte (damer). Hoppas jag har fel.

Dagens fela: Ni kan väl ringa om det svarar (Linda S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0