Idrottsgalan och tårar

Jaha..då satt man där igen och blev lite smått rörd.(läs tjöt som en gris..typ) Ja..jag ar inte vart på bio och kollat in "Försoning" om ni nu tror det. nej nej..jag har kollat på Idrottsgalan. Kan inte rå för det men jag är så jävla blödig. Första tåranra kom när Kajsa Bergqvist skulle dela ut pris och alla ställer sig upp och apploderar henne. Då var det kört. Sen fick Anjas pappa pris..ja då var det dags igen. Hör sport och tårar ihop? Jag tjöt faan när Charlotte Kalla gjorde smördeg av den där finskan i slalombacken. Jävlar vilken brud! Gillade Babbens kommentar. igår "Jag tror Kalla åker fortare uppför en slalombacke än vad jag gör nedför".

Och Zlatan då. Jag vet..antingen hatar man honom eler så gillar man honom. Jag vågar ärligt säga att jag gillar honom. Han är så där skönt osvenskt kaxig. Men men..vad fick vi se igår..en avslappnad, skämtsam och rörd Mr Ibra! Det gillar vi. Men han får gärna klippa sig *S*. Och han ÄR faktiskt bra på fotboll..annars skulle han inte vara där han är idag. Punkt slut!
Lite missnöjd med uppträdandena bara.. Carola och Andras låt va inge vidare..stepp fattar jag inte..medelålders män i cykelbyxor och extradäck på huvet går fetbort....och opera ska vi inte tala om..även om den texten va lite rolig..men det kunde väl ha gjort en rap-låt eller nåt istället.

Har fått lite jobb i veckan så nu behöver jag inte sitta hemma och titta på "Våra bästa år" och "Oprah". SÅ SYND!!! haha..för jag kollar ju faan på det! vad är det med mig? Våra bästa år..kom igen Kecka! Men har kollat på det aslänge..har nåt minne av att jag satt med mamma och tittade på VBÅ och Glamour (vilket jag för övrigt oxå kollar på om tillfälle ges).
Ikväll ska jag se om Caolina Gynning är mammamaterial! :)

Over and our..for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0