Get to know me..kanske...

Hittade detta på http://fixaodona.blogg.se/. så det måste man ju "låna" och svara på :)

Vilken svordom använder du mest? mannen kön..tyvärr..haha
Äger du en iPod? Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Beror väl på när jag ska opp
Hur många resväskor äger du? 1..en ljusblå..Samsonite tror jag det är
Använder du flip-flops? Nja...det gör för onte mellan tårna
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica Maxi eller Konsum
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Är man linslus så är man..men tar gärna kort oxå
Vilken var den senaste filmen du såg? Såg Arn filmen på bio
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Med en vän
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Oj troligtvis nåt jag egentligen inte behöver..nä..kanske en sjysst lya..
Har någon någonsin kallat dig lat?  Hell Yeah
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Blandat..Kent..Winnerbäck..Rihanna..Jewel
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? har tänkt i säkert 7 min nu..kan inte välja..skit i det
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Vet inte om det är en hemlis ;)
Vad åt du till middag senast? Pytt i panna
Använder du huvtröjor? Ja hemma när jag har slappiskväll
Kan du vissla? jo då
Vem var den senaste som ringde dig? Anders ;)
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Bergodalbana
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Japp
Vilket riktnummer befinner du dig i? 054
Tittade du på tecknat när du var liten? Vadå när jag va liten?? jag kollar på det än
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Hmm..lagom
Hur många syskon har du? 1 syster..och styvsyskon
Är du blyg inför det motsatta könet? kan väl hända
Äger du några band t-shirts? Nepp har slängt NKOTB-tröjorna
När flög du senast? Det var till Hawaii förra sommaren
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4
Läser du för skojs skull? Ja definitivt
Pratar du några andra språk? Engelska..sen är jag en jävel på att SKRIVA på sjörövarspråket
Diskar du din egen disk? ja tyvärr gör ingen annan det
Har du gråtit offentligt? Japp
Har du en stationär dator eller en laptop? Läpptopp
Försöker du alltid lära dig nya saker? Nej herregud det örker jag inte
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? vill inte ha nåt av det
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?  då ska vi se..det står 2008 på kalendern..need I say more?
Kan du kasta macka? Nä men käka macka
Har du någonsin varit på Jamaica? No man
Vad har du med dig in på bion? Popcorn och läskeblask
Vem var din favoritlärare och varför? Min lärare på mellanstadiet och historieläraren på Universitetet
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej
Vad har du för väder? Regningt
Har du en favoritblogg? Ja flera
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Historia
Gillar du att flyga? det går väl an
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? HUMOR!!!!!
När sov du senast på golvet? jag slutatde trilla ur sängen som barn
Vilken är din favorit drink? Sex on the Beach
Vilken är din mammas hemstad? Samma som min
Din pappas hemstad? samma som mig..en gång i tiden
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 6 ca
Är dina dagar fullbokade och stressiga? INTE JUST NU..tyvärr.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nja..nån gång kanske
Vilken är din favoritfrukt? Oj..nästan all frukt
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Oftast inte
Hur gammal blir du nästa födelsedag? KÄRRING!! *S* 30 bastisar..hehe
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Jepp*S* fast jag själv slarvar ibland.
Tror du på liv på andra planeter? Ja..vart kommer annars ET ifrån?
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? hemligt
Tror du att Gud är man eller kvinna? Kvinna..såklart..nä..det är nog faan en sur gammel göbbe!
Vad var det senaste du åt? en godis
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Beror på hur de är som personer
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Fråga dom!
Gillar du senap? njaaaaa
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det årner säj!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Vill men vågar inte
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Oj..ingen aning
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej
Tycker du om att krama folk? Ja ..vissa i alla fall
Skulle du säga att du är trendig? Jag försöker väl:)
Äger du en digitalkamera? Nej..lånat syrrans just nu
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?  Nån rolig
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? de ska DÖ!!! nä då..ibland kanske
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Pojken som kallades Det
Vad är du allergisk mot? Kiwi
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Då skulle jag få dåligt samvete jämt
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Arne..såklart..näääää

Kommentarer
Postat av: Maddi

Hejje snäckis!
Nu är jag här o kikar lite!

Kraaaam!

2008-01-11 @ 12:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0