Gossip Chuck

image36


Har börjar kolla på den underbara serien Gossip Girl. Ja naturligtvis inte på tv utan har laddat hem några asvnitt så jag ligger före Kanal 5.Scccchhhhh!!!!
Gillar Serena..söt tjej, snyggt hår och fina kläder. Men GUD vad jag stör mig på Chuck. Rika bortskämda snorunge. Vill bara ta hans jävla halsduk och ruska om honom, bitchslapa honom och skrika: DET FINNS EN VÄRLD UTANFÖR MANHATTAN. Det finns ett liv utanför som inte handlar om supa och pengar. Och sluta med det där jävla flinet. Är verkligen rikemansbarn så här? Tror jag redan vet svaret på denna frågan: Öhhh JA! Okej..kanske inte alla.

Och jaaaa jag veeet...Chuck är en karaktär i en tv-serie!!!  men ändå..han stör mig....

Kommentarer
Postat av: kim

på dom bara sis! Puss;)

2008-02-06 @ 18:44:26
Postat av: S

Chuck e underbart arrogant, och hans halsduk en signatur utan dess like. Älska Upper East Side med den läckra eliten och det frosseri-inbjudande brunchbordet. XOXO

2008-02-09 @ 15:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0