Det gick..nästan..

Ännu en helg förbi. Har haft både kul och inte. I fredags mötte jag Syrran och P på Cafe Artist. Tog en öl och försökte ha lite kul. Satt och pratade lite. Men jag klarade inte av att va kvar så länge. Gick hemåt runt 21.30. Så svårt att sitta och försöka se ut att ha kul när man bara vill lägga sig ner och gråta. Blir så arg på mig själv..men jag orkar bara inte.

På lördagen var pappa här på dagen. Vi var till Bergvik och käkade och sen åkte vi hem till syrran. Mitt humör va inte mkt bättre men det hoppas jag de fattade. Är apalessen nu för tiden..det får folk ta. Jag måste låta mig själv va lessen och gråta vissa dagar..andra dagar går det lite bättre.
På kvällen kom det lite folk hem till syrran och P och det va dags för M-festivalen och spel. M-festivalen ägnade vi inte så mkt tid åt..förutom min favvo Björn då :). Sen spelade vi spel hela kvällen. Jag hade riktigt kul tills alkoholen och tankarna tog över. Det vart många tårar. Det är skönt att få gråta ut faktiskt även om jag inte orkar mer snart känns det som. Jag får låta detta ta den tiden det tar. Men det känns så jäkla tungt. Så in i helvete tungt. Jag saknar honom så det gör ont i mig.  Jag har aldrig känt så här för någon förrut och tanken på att jag ska göra det igen..för någon annan känns omöjlig. Det är ju honom jag vill ha. Honom jag vill vara med.
Jag är i alla fall glad att vi kan prata och hålla kontakten. Det är jobbigt att prata med honom samtidigt som jag så gärna vill höra hans röst. Det är så mycket blandade känslor. Vet inte vart jag ska göra av alla. Vet inte vad jag ska säga. Allt känns bara så konstigt. Och jag känner mig så dum..för allt jag gick och hoppades på..på alla förväntningar..framtidstankar. Känner mig så dum för allt jag suttit och sagt till vänner om hur bra vi hade det, hur kul vi hade det och vad jag drömde om. Jag fick det säkert att låta så säkert . Känns som jag har gjort något fel på nåt sätt.  Han fick mig att känna mig så trygg. Nu känner jag mig så ensam. Så vilsen. Det känns som om jag skrämt bort honom med hur jag känner.
Jag vill inte vara kär längre..det gör bara ont.

Kommentarer
Postat av: Lo

Ja, det kommer nog ta sin tid det här. Men det får det ju också göra. Man kan inte låtsas som att allt är bra och låta livet gå vidare som vanligt. Men till helgen är det ju Kent, oj vad skoj det ska bli!

2008-02-26 @ 11:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0