"YOU BROKE MY HEART"



När Sex and the City gick först gången blev jag stormförjust i serien. När den gick i repris blev jag satans lycklig. Nu när den går i repris igen ÄLSKAR jag den. Dagen höjdpunkt är klockan 23.00 när Carrie och tjejerna hälsar på hemma hos mig.
Idag visades avsnitten när Carrie och Aiden gör slut..igen. Och jag gråter. Jag gillade verkligen Aiden. I would never have let him go. Okej..Mr Big är ju alltid Mr Big. Men Aiden..Aiden Aiden..
Sen gav Charlotte Carrie sin vigselring så Carrie kunde köpa in lägenhet. Då grät jag igen. That's what friends are for. Samantha hade som vanligt massa sex och lurade till sig ett "Love" från Richard. Mirande gick mest runt och fes för hon är gravid.

Nåt som jag inte tänkt på innan men som slagit mig nu när man ser serien ännu en gång till, och filmen självklart. säga vad man vill om Samantha och hennes livsstil och attityd, men är den någon som är en verklig vän så är det hon. Hon skulle nog göra vad som helst gör C, M och C.

Nu ska jag sova för klockan ringer 04.00. You know why!



Kommentarer
Postat av: Rymdkatten

Jag kollar också på SATC varje kväll! Mina vänner i singelmisären!

2008-08-15 @ 15:25:00
URL: http://rymdkatten.blogg.se/
Postat av: Jessica

Rymdkatten: You and me both!

2008-08-15 @ 15:33:33
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0