Me Me Me



Har "lånat" detta från Hanna. Är lite såld på  såna här grejer..eller så är jag bara fasligt förjust i att berätta om mig själv.

namn: Jessica
smeknamn: Kecka, Jessi (av farmor)
födelsedag: 3 juni
födelseort: Karlskoga
ögonfärg: blå
hårfärg: ljusbrunt..just nu
pluggar/jobbar: som undersköterska..lagt lärarkarriären på hyllan. Vill dock ha ett nytt jobb

BRUKAR DU...
titta på dig själv i spegeln: Skiter björnen i skogen?
gnälla: japp
skrika: hell yeah..speciellt om jag kollar på sport.
sova: nä jag är en robot! Duh!
ha ångest: Det händer..vet ju fortfarande inte vad jag vill bli när jag blir stor..kanske dags att komma på det
skada dig själv med flit: nej jag tål inte smärta
ta mediciner du inte borde ta: nej det låter inte bra du!
vilja dö: nä..kanske sjunka genom jorden nån gång men det brukar gå över
drömma mardrömmar: det händer
drömma sexdrömmar: har påven rolig hatt?
ta droger: hu nej..har aldrig testat och vill inte heller
försöka vara annorlunda: nej jag har fullt sjå med att vara mig själv
klä dig i svart: ja man ska ju tydligen se lite slankare ut då
gå till kyrkan: ja när folk gängar sig
gå i skolan: inte nu längre
röka: har väl testat men det är inget för mig
snusa: jag har provat..hade jag velat fotsätta snusa så hade detändå  inte gått..kan inte få snusen att stanna i käften
ljuga: nä *håller fingrarna i kors*
hata folk: hata och hata..vissa har man väl önskat livet ur
lita på folk: tyvärr för mycket och för snabbt ibland

NÄR...
åt du senast: typ runt 14.45
läste du en bok senast: igår, läste lite i Snabba Cash
var du på konsert senast: PIP ->Håkan Hellström och Soundtrack
köpte du något senast: idag..vadderade kuvert
svor du senast: imorse när jag slog huvudet i handfatet
sjöng du senast: höll på att börja sjunga på bussen hem från jobbet idag när jag lyssnade på radion men vet inte om det räknas..jag går väl och nynnar titt som tätt annars
klagade du senast: imorse när klockan ringde
är det sommar: när man vaknar av att någon klipper gräsmattan

HAR DU...
för många vänner: nej precis lagom..tyvärr är de väldigt utspridda i landet
förföljelsemani: nej tack gode gud
tvångstankar: japp..lite lätt så där om småsaker
någon annan psykisk sjukdom: ska JAG svara på det?
skadat någon: japp..slog syrrans gamla kille på käften när han va otrogen mot henne
färgat håret: ett par gånger JA
brutit några ben: har haft en spricka i tummen
gjort bort dig rejält: Det hör väl till livet :)
bra självförtroende: beror väl på vad det gäller
komplex: japp..vill ni jag ska dra dom för er?
sagt jag älskar dig till någon idag: nope
bjudit ut någon: nä men någon får ju gärna bjuda ut mig

HUR...
svarar du i telefonen: Ja det är Jessica
fördriver du tiden: med en jäkla massa struntsaker
mycket pengar har du: lagom
tjänar du pengar: Ja om de påstår att de betalar mig så kan väl jag låtsas jobba då
bäddar du sängen: jo då det händer
ofta diskar du: när jag örker
ofta städar du: titt som tätt, är lite pedant
går det på jobbet: dä luller på
många stör du dig på: kan inga direkta siffror just nu men kan återkomma med det
ofta träffar du din familj: syrran och mamma bor i stan så de träffar jag ganska ofta, syrran och pratar iaf i telefon varje dag..ett par gånger *S* pappa träffar jag väl nån gång i månaden, han bor i Kga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0