Tager du denna...



I helgen har jag varit i Karlskoga och Degerfors. På fredagen var det dags för PIP. Det va riktigt kul. Förfestade lite med Emma och tjejerna innan. Jag såg fram emot att se Håkan Hellström. Och gud va bra han va.
Lite senare spelade Soundrack of our Lives. Har inte lyssnat på dom men de var riktigt bra så nu får jag fixa lite låtar med dom.
Inga skandaler för mig del.Jag va lugn och beskedlig för på lördagen var det dags för Lindas och Jonas bröllop. Jag var jättenervös på dagen innan vi skulle åka. Jag vet inte varför men det va samma sak när TeTe och Marcus skulle gifta sig.
Jag har nog aldrig sett en stoltare brud skrida ner mot altaret än Linda. Hon va så otroligt fin. Och Jonas va så himla stilig. The perfect couple VERKLIGEN!!!
Bröllopsfesten va helt underbar. Så god mat och roligt folk. Vet inte när jag hade så roligt sist.
Tack till paret Ericsson för en helt underbar dag!!!! Love you!

Kvällen bästa felsägning stod Pernilla för. Hon tyckte det skulle bli gott med "ost och keps" Hoppas det smakade :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0