Nu drar jag



Nu har jag haft inpackning i håret, duchat och i stort sett packat klart. Drar till barndomsstaden Karlskoga och hänger lite. Ska ta nån öl med Emma & co och sen självklart kolla in PIP ikväll. Är kul att komma hem till Kga ibland och gå ut. Man träffar alltid på massa löst gammert fölk :)
I morgon blir det bröllop i Dfs för L&J. Jag kommer tjuta ihjäl mig som vanligt. Borde ha haklapp på mig så jag inte fläckar ner nya dressen.

Började läsa Jenna Jameson's bok " Att älska som en porrstkjärna" igår. Läste bara ett kapitel men den är redan riktigt bra. Efter den blir det "Snabba cash" av Jens Lapidius

Nu ska jag hoppa i badrocken och klä på mig. Måste till glasbanken innan jag hoppar på bussen

Ska ni på PIP kanske vi ses där, ska ni inte så ses vi en annan gång



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0