Lyckat



Hade en jättebra lördag igår. Först möte på Plaza. Det gick som en dans..som vanligt. Sen hem och fixa sig och så åkte vi ut till mamma och åt massa god mat och drack lite vin. SEN..blev det fest. Det va Emma och jag och grabbarna. Så jäkla kul! Och så kul att bara umgås med killar ibland ( i detta sammanhanget räknas Emma nästan som kille..jag med *S*) Inget knyschel och trams och skit. Raka rör! Nästan lite tomt här hemma nu när alla mina sovgäster åkt hem. Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om vad som hände och vad som sades igår men det blir inte lika kul så här. Man måste ha varit med *S* Kort finns på Facebook..som vanligt :) Ska visa några utvalda här *S*

Ikväll blir det bejio mä matteijas. Vi ska se Arn filmen. Måste hoppa in i duschen nu. Hej svejs!

              
                                               
                                                

Kommentarer
Postat av: E

Ja fy fan vilken lyckad kväll det blev.. Eller iaf förfesten, bmb är mest ett svart hål men blåmärken och ömma leder tyder på att jag tittat till golvet med jämna mellanrum

2008-08-24 @ 21:10:22
Postat av: Jessica

E: en helt vanlig utekväll med andra ord då :)

2008-08-25 @ 00:07:19
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: E

Får väl motvilligt erkänna att det nog stämmer...

2008-08-25 @ 10:17:51
Postat av: Frida

hmm.. jag tro jag såg dig på bmb. lustigt .. haha

2008-08-26 @ 16:47:50
Postat av: Jessica

F: men...du skulle ha kommit fram och sagt hej :)

2008-08-26 @ 20:23:32
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: Frida

J: ja jag skulle väl det. men jag var ganska full och inte så säker på att det var du då ;) förfestbilderna gjorde mig säkrare dock. men jag får säga hej nästa gång istället. :)

2008-08-27 @ 09:54:12
URL: http://froys.blogg.se/
Postat av: Jessica

F: Du va inte den enda fulla där inne du..jag va lätt rund under fötterna jag med :) Men kom fram och hälsa nästa gång, det vore kul.

2008-08-27 @ 15:28:44
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0