Karaktär...ME? Noooo


Jäklar vilken karaktär jag har. Fick inte mycket gjort idag. Skulle ju kolla Holms final men somnade och vaknade typ 3 timmar senare. Men det gick ju åt helvete ändå..jäkla skit. Har sagt det förrut..varför ska svenskarna va sämst när det gäller? Emma kallar mig medgångssupporter..hon har HELT rätt!

Harvade mig iväg till Konsum i alla fall. Handlade bara nyttiga saker. Morötter, keso, avokado, youghurt och annat gött. Jag ska sätta mig och kolla film, tända lite ljus och bara slappa. Ska upp och jobba dagpass imorrn så jag hoppas jag somnar sen.
Ska fixa hem lite Galenskaparna och After Shave grejer oxå. I need laughter!
Och så ska jag ladda upp bilder på Facebok från bubbelpools festen i F's stöga.

Och till helgen vill jag nog bli full

Så full så jag sätter på mig hockeyutrustning och tycker det är heeelt okej..och jättecoolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0