Inge vettigt alls



Jag har inget vettigt att skriva så jag borde ju egentligen skita i det här inlägget. Kommer va så där ososcial i 3 dagar till..tills jag är ledig. I helgen är jag nog sugen på lite utgång..BMB kanske man ska slå till på. Kolla in köttmarknaden lite*S*
Lever fortfarande på minnena från helgen. Det var så himla kul både fredag och lördag. Kul att träffa lite nytt folk och komma från stan. Detta ska göras om..SNART ;) Ja..Linda och Jonas..ni behöver inte gifta er en gång till för att vi ska ses..det kan vi ju göra ändå ;)

Jag ska fösöka få tummen ur och gå och handla sen..om jag orkar. Men nu ska jag ungås lite med Jenna Jameson.

*Later*

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag tycker att vi slår till på Bmb! En favorit i repris från plazapremiären, kanske kan locka med Anna? Jag ska göra en blixtvisit på västkusten men är tillbaks lagom till lördagkväll:)

2008-08-05 @ 22:34:28
URL: http://mslolo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0