Feber



Har inte lyckats vända tillbaka dynget än..men det är kanske inte så konstigt när jag ställer klockan på 04.00 för att gå upp och hålla liv i min Phelps-feber. 3:e guldet inatt och jag har fortfarande fullt sjå att hålla nere min ståpäls. JESUS vilken kille!

Idag ska jag försöka ta mig ner till stan och köpa toningsfärg till håret..ser för jävligt ut just nu. Känner inte för att lägga cash på frissan just nu. Syrran håller koll på topparna..färgen får jag väl greja med själv.

Ska lägga mg i soffan strax och kolla när svenska damerna spelar Canada. Mycket sport för Kecka nu. Jag borde vara alla killars dröm..men jag är singel fortfarande. Why?? WHY??? *asg*

Heja Sverige nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0