Dagen idag



Idag är det tvättdag. Ska se om jag orkar få ner rava till stan oxå och fixa lite. Det är bra att jag inte orkat gå till stan på evigheter för då gör jag inte av med några cash.

Har just slängt i mig lite champinjon och kantarell soppa och macka. Det va nåt påsljug från Knorr men riktigt god.

Jag sitter som vanligt och tittar på OS..lite hanboll, lite pingpong. Vi har ju fått ett brons i nån slags seglingssport. Tjohooo!

Är det förresten bara jag som tycker att truddilutten de spelar vid medaljceremonin låter som ledmotivet till serien "Nord och Syd"?

Kommentarer
Postat av: Frida

tvättdag här med.. försöker hålla mig från datorn, du vet genom att göra som jag tipsade dig om. men som sagt; svårt i praktiken ;)

2008-08-21 @ 13:27:51
URL: http://froys.blogg.se/
Postat av: Jessica

Frida: hehe..hoppas det går bättre för dig än för mig. men jag ska dammsuga snart iaf..tror jag..kanske...

2008-08-21 @ 14:57:35
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0