Braindead?



Jag måste börja skriva lappar igen. 30 år och redan Alzheimers..light versionen kanske dock men ändå. Jag tog mig äntligen ner på stan. Väl där nere slog guldfiskminnet till. Vad var det jag skulle göra/köpa? Helt otroligt. Fick med mig 3 bh:ar hem iaf. Det behövde jag. Men varför får man med galgarna hem? Vem hänger upp underkläder i garberoben?
Sen blir jag lite dumsnål emellanåt så där. Tänker att det där behöver jag egentligen inte..eller jag har ju lite kvar av den gamla, jag har ju nästan en sån här tröja hemma. Jag hade ju tänkt unna mig något klädesplagg idag..men då hittar jag faan inget.
Höll på att glömma glasbanken oxå men jag hann få med mig en Foot of Africa hem oxå :) Hoppas Emmis kommer imorrn nu. Känn ingen press alls! *flin*

Ikväll blir det lugna gatan här. Ska nog fixa hem någon bra film (tips någon??!!!) och slappa i soffan. Borde fixa lite inför mötet jag ska hålla imorrn oxå.

See ya later

Kommentarer
Postat av: V

Definitely Maybe, är mitt tips.

2008-08-22 @ 20:57:09
URL: http://vickansfanclub.blogg.se/
Postat av: Jessica

V: Spanx! ;)

2008-08-22 @ 23:06:29
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0