Varför städa lixom?



Jag har äntligen fått arslet ur vagnen och satt igång och städat och donat..mitt hem ser ut som det ska göra ..okej..badrummet är kvar..men det fixar jag sen :P. är för övrigt sjukt trött på ägenehetn just nu..måste fixa tapeterna och sovrumsmöbler!!!!!!!!
Satt mig i soffan för att pusta ut lite..hade fönstrena öppna för att släppa in lite frisk luft. Kollar min mail, sippar vatten, kollar nyheterna..då känner jag att det luktar apa. Vad faan..jag har ju just städat? Vad hade jag i vattnet jag torkade golvet med? Ställer mig vid fönstret..då känner jag..aahhhh..det luktar från Skoghallsverken. Att göra papper luktar SKIT! Vänjer mig aldrig. Det lukar mycket bättre när de rostar kaffe i Löfbergs Lila skrapan. Då ska tilläggas att jag INTE dricker kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0