Skadad



Kom på mig själv för en stund sen med att sitta och titta på innebandy finalen mellan Warberg och AIK. Jag är inte ens intresserad av innebandy..inte ALLS.

Igår vart det lite fest hemma hos syster. Vi spelade Wii. Jag är inge bra på det men det är rätt kul ändå. Jag fick till och med en Wii-skada*S* Jag vart bättre på att styra ju mer vin jag fick i kröppen dock. Ungefär som när jag spelar Jepardy när det festas. Jag blir snabbare på knappen ju mer föfriskad jag blir. Jag vet..jag är inte som er andra*S*. 

När jag vandrade hem fick jag se några tokiga människor. Utanför Nöjesfabriken låg redan folk och sov inför dagens Idol audition i stan. Jisses..ångrar lite att jag inte tog kort på dom. Men jag ville bara hem till sängen..och vad gött jag sov :)

Nu ska jag plöja FNL igen. JA jag är fast! ;)

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0