Sicken kväll



Oj oj..vilken kväll. Fröken var ute på lokal igår och härjade efter att ha varit och firat mamma med god mat. vin och Wii spelande. Till och med mormor spelade :) Sen drog jag syster och pöjken till Koriander.  Det blev vin, drinkar och en och annan minneslucka*S* Men efter all jävla skit som hänt kanske jag behövde få härja av mig lite och ha lite kul. Folk måste trott jag gjorde en "walk of shame" när jag promenerade hem imorse kl 9.30. Jag såg nog inte ut som en prinsessa..haha
Har tillbringat heeela dagen i soffan framför tv. Och där ska arslet fortsätta vara placerat till kröppen vill i säng.

Dagens syster: Är du som mig?Slutar du aldrig hälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0