Hej då boys


Jaha..då ska man blogga igen. Helgen var ganska lugn. Jag jobbade lördag natt..va trött som en nyvirkad säl men det gick bra. Jobbade ju en timme mindre men fick betalt för full tid. Kan det inte alltid vara så? :)
Var och kollade hockeyn i söndags hos syrran och P. Gjorde god kycklingsallad och satt och mumsade. Det va väl det enda bra den kvällen. För Fbk spelar ju som en påse nötter.
P:s uttalande om Jonas Gustavsson va go: Han borde skolas om till forward för han vet ju hur han får in pucken i mål.
Syrrans kommentar om dubbelutvisningar va oxå bra: Kan de inte bara skita i dom?!
Fbk åkte ur till sist igår..det va rätt väntat. De va inge bra nu på slutet. Bara att satsa på nästa säsong. Gött om Kenny kommer.

Igår var jag ledig efter helgjobb och innan jag går på inatt igen. Fixade mest lite här hemma.

Jag är fortfarande kluven om helgen men jag vet jag borde göra det. Vill ju mest av allt träffa stackaren från Dödens gruva!!!!!

Later! *kram*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0