Döm själva



Jag och Louise pratade om musik innan och vadolika slags musik man lyssnat på genom åren. Jag tog mig en titt i min cd samling och musik på burken. Här är ett smakprov..så får ni själva döma om jag (nästan) är allätare när det kommer till the music:

The Offspring, Blink 182, Absolute Ditten och datten, Mr Music hit och dit, Korn, Dido, Tracy Chapman, Alanis Morisette, Vertical Horizon, Kid Rock, Eve 6, Green Day, Everclear, Eninem, The president of the United States of America, Kylie Minouge, Barenaked Ladies, Lenny Kravitz, NKOTB, Millencolin, Jewel, Heather Nova, Cardigans, Stone Temple Pilots, Goo Goo Dolls, Matchbox 20, Pearl Jam, Blur, Sarah Mclachlan, Robyn, No fun at All, Cheap Shot cd's, Hole, NOFX, Limp Bizkit, Creed, Rage Against the Machine, Madonna, Foo Fighters, Kent, en del soundtracks, 3 Doors Down, Ashlee Simpson. Brittan, Carola, Coldplay, Håkan Hellström, Lars Winnerbäck, Gwen Stefani, No Doubt, Fall out Boy, Simple Plan, Takida, Hello Saferide, Säkert , Avril lavigne, Carrie Underwood, Christina Aguilera, Dia Psalma, Ebba Grön, Sahara Hotnights, The Calling med mera med mera.

Vad sägs? :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Allätare är du allt!

2008-04-22 @ 21:33:13
URL: http://mslolo.blogg.se
Postat av: Rymdkatten

Jag såg Madonna. Jag är nöjd!

2008-04-22 @ 23:29:49
URL: http://rymdkatten.blogg.se
Postat av: Rymdkatten

Jag såg Madonna. Jag är nöjd!

2008-04-22 @ 23:34:12
URL: http://rymdkatten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0