Do you get it?



Syster: Duo Jag är på Blue Moon Bar ikväll?
Jag: Va?
Syster: Ja..alltså inte DU och JAG..utan några andra.
Jag: Jaha

Fotnot: Duo Jag är ett band ...kan tilläggas.

Hörde för övrigt en bra konversation på bussen idag. En tjej fick skit för att hon bara handlade kläder på HM.

Tjej1 : Alltså..jag använder bara kläder som kostar lite mer..bra märken så där..det är snyggare..och så håller de bättre. Man kan ju ha dom i flera år utan att det syns..typ.
Tjej 2: Jag klarar mig bra med "vanliga" kläder som har normala priser. Då kan man ju köpa fler plagg till samma pris som vad du betalar för ett plagg..typ.
Tjej 1: Ah..men det är ju coolare med märkeskläder..då är man ju nån. Och så håller de bättre.
Tystnad
Tjej 1: Den där jackan du har är så snygg. Vart har du köpt den?
Tjej 2 : På HM ..som vanligt.
Tjej 1: Har du köpt den nyss..den ser ju ny ut?
Tjej 2: Nej den köpte jag när jag tog studenten för 4 år sen..då deras kläder håller bra du.

SMACK!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jepp....That´s me....Undrar vad jag kommer kläcka för intelligent nästa helg...*S*

2008-04-26 @ 10:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0